2014年4月9日 星期三

2014新春の旅- 東京篇(前篇 - 米芝蓮一星 みかわ是山居及三星Quintessence)

今日將會離開大阪, 搭內陸機去東京啦! 今天主要既行程就係會合其餘兩位豚友, 一齊食團年飯. 所以今日主要都都係買同食哦....哈哈^^
由機場去到銀座既酒店先放低行李, 然後就出發去第一站, 一星天婦羅店- みかわ是山居, 緊接既團年飯就會食三星法國菜哦....GOGOGO

東京GOGOGO^^

今朝簡單既朝食~

みかわ是山居到著

















非常creamy既白子



半熟既ウニ, 做法唔係我杯茶










味濃- 天丼


味淡- 天茶


早乙女師傅即席畫給我們既小禮物


非常特別既抽風"帽"




呢位就係招呼我地既師傅仔啦! 中國人嚟架~

中場休息食返杯Laduree既Ispahan口味雪糕先
米芝蓮3星Quintessence到著



Menu
































*みかわ是山居食後感 : 有早乙女師傅既名氣再加上米芝蓮一星既加持, 令到是山居成為天婦羅既名店!  雖然此店食味不俗可惜價格偏高,C/P值低. 若果下次再食天ぷら, 我會返去上年既天ぷら元吉或者又去試新店哦^^
***Quintessence 食後感:  繼上年試完Quintessence既午餐, 今年再努力訂晚餐既位置. 今次既食味仍然出色特別係魚料理和甜品, 不過就已經冇咗上次既驚艷感覺. 所以下次都係食返lunch就足夠囉~

6 則留言:

  1. 我加條 link 過嚟當寫完, thanks.

    回覆刪除
  2. 哦,原來呢度有好野食。added。

    回覆刪除
    回覆
    1. コーさん, 依度好野嚟架, 我都係靠"黐"架咋.

      刪除
    2. J少, 高枱貴手, 咪玩我啦^^”

      刪除