2014年5月30日 星期五

2014新春の旅- 東京篇(後篇 - 米芝蓮一星 きた福 )

Lunch食完法菜後, 今晚我倆決定轉轉口味. 話說自2011年去完石川縣 - 無何有, 食完果餐足足四個幾鐘的橋立蟹宴後, 我倆都已經沒有再食過蟹宴啦, 所以今年想搵間蟹料理試試, 而呢間位於赤坂的きた福又剛好奪得米芝蓮一星. 所以今餐就早早鎖定呢間新貴囉~















今晚招待我倆的大廚

嘻嘻...我要食晒你落肚^^

手起刀落~




淨返個身, 陰公.........











專人拆肉!!








呢個係蟹肺, 正常係香港就唔會食, 因為怕寒涼! 不過係日本, 連個肺都會俾埋客人食架! 不過我都怕怕冇食呢~













*きた福 : 今年一星新貴, 活たらば蟹料理專門店. 此店特別在大廚會在客人面前支解整隻蟹, 而且是絕對的大爺餐, 因為你完全不需用蟹拑或其他拆蟹工具. 最細心的是大廚會把長長蟹腳先用刀斫開前半部給你享用, 然後就會收回蟹腳再斫開下半部給客人繼續食. 所以我倆根本不需要花費任何力氣同蟹殼搏鬥, 又可以舒舒服服地完食整隻蟹哦! 至於活たらば蟹質素不俗, 不過當然不能同其他日本名蟹, 例如: 橋立, 間人比較啦! 只是偶然去到東京而又想食蟹的話都是一個不錯的選擇哦~

3 則留言:

  1. 有錢人邊駛自己落手~

    肺吸蟲寄生在肺裏,會刺激或破壞肺組織而引起咳嗽,甚至咯血,如果侵入腦部,則會引起癱瘓。肺吸蟲囊蚴的抵抗力很強,一般要在55℃的水中泡30分鐘或20%鹽水中醃48小時才能殺死。生吃螃蟹,還可能會被副溶血性弧菌感染。副溶血性弧菌大量侵入人體,會發生感染性中毒,出現腸道發炎、水腫及充血等症狀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁! 我淨係知寒涼, 完全唔知細細一舊, 咁鬼毒呢><

      刪除
    2. 日本嗰啲應該無咁多細菌

      刪除