2014年5月18日 星期日

2014新春の旅- 伊豆篇 (最終目) +東京篇(後篇 - 米芝蓮三星龍吟)

今天是最後一天的伊豆の旅, 離開海峯楼後, 我們就會再一次向東京進發, 繼續餘下3日的為食の旅囉~

繼續在ウォーターバルコニー享用朝食



老公的日式朝食

















我的洋式朝食












從未見過會幫客人刨埋檸檬皮呢!!......抵讚


今日天氣比尋日仲差, 灰濛濛的~

返到東京即時去大家都好鍾愛既Pierre Hermé 品嚐Ispahan啦





日本料理 龍吟~





第一杯先試冩樂


龍吟名物
季節野菜 の "松の実和え"
"聖護院蕪" の すり流し



"燒白子"   "蒸レ鮑"




外表黑了, 內裡還算可以

車海老真蒸
"重お餅" の仕立てで



本日の "海の幸"盛り合
龍吟仕立て








"きんき" の 炙り燒き
"亞母果士" の おろし和え

我最愛的きんき, 外皮脆, 肉夠滑



第二杯菊姬 鶴乃里


炊き合
一足早い "春野菜" 飯蛸と真子
白味噌仕立てで

有討厭的九層塔, 更有我不能多食的八爪魚, 九層塔太搶了, 白白浪費了這碗白味噌!! 可惜

阿蘇あなかうレ "フ亻レ" の 炭火すもき燒仕立て
脆壊玉子と共に





ツェフ山本 子供の頃の 記憶をたどつた  "鷄飯"
赤出汁  七色の千枚漬


同行豚友因病戒鷄下的特別品

昔懷かし......"冷凍みかん"

196糖果蜜柑”配99℃的蜜柑果醬



"熱燗" と "冷酒"




薄茶

***龍吟: 此次旅程另一間難訂的餐廳就是龍吟啦! 龍吟從舊年開始就不再接受外國客人直接打電話訂位, 若要訂座必須經過入住酒店的hotel concierge代為預約. 而今年我們好好彩地入住了銀座一間拒絕幫客人訂位既酒店><. 所以唯有靠自己打電話去餐廳訂位, 亦都要在此多謝M & J提早代我們支付訂金才可以訂到晚上9:30的位子呢! 所以近年在東京訂餐廳有時都真是要過五關斬六將!

龍吟”名字響噹噹的一間新派日本料理店, 同門的還有三星的神田和小十, 初時大家執意想試銀座小十, 可惜主廚奧田透要在巴黎開分店, 日本本店人員都不能確定主廚當天能否坐鎮, 所以最終還要放棄小十, 選擇了龍吟! 

至於對龍吟的評價亦沒有太差, 只是有用上了一些我不愛的食材, 例如其中一道炊き合加入了我不愛食的九層塔, 好此道者盛讚香氣四溢, 像我….就不能苟同了! 另外其中一個甜點 – "熱燗" と "冷酒"即清酒酒粕梳芙里配清酒雪糕, 可惜梳芙里焗太耐了, 失去梳芙里應有輕輕的, 似有還無的感覺, 而另一甜品代表作196糖果蜜柑”配99℃的蜜柑果醬, 創意度十足, 味道亦好, 可惜蜜柑並不是我喜歡的生果呢! 所以個人覺得食運是非常重要的, 若果碰到喜歡的食材再加上出色的烹調, 那就可以令整頓晚餐更加錦上添花呢! 今次....我估我欠缺了少少運氣哦~

4 則留言:

  1. 淨睇第一幅Water Balcony(?)已經氣派不凡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉....就係為咗佢......傾家盪產了!!!!!!

      刪除
  2. 以後應該連九層塔, 紫蘇都要講比人知, 否則好大影響.

    P.S. 煩請繼續傾家盪產造福人群

    回覆刪除
    回覆
    1. 部份食店, 例如天ぷら店, 我會講明唔要紫蘇架!! 至於九層塔就真係好少遇見呢~

      刪除